
Frankrijk
Dourges, Frankrijk, dient als een belangrijke hub met verbindingen naar verschillende Franse bestemmingen, inclusief Lyon, Marseille, Perpignan, Toulouse, Bayonne en Bordeaux.

Hongarije
Spoorvervoer van en naar Hongarije omvat diverse ladingstromen, zoals bulk, breakbulk, gepalletiseerd en containervervoer. Het land is een belangrijke hub voor intermodaal transport naar de Balkan.

Polen
De corridor verbindt Nederlandse en Belgische Noordzeehavens met Oost-Europese landen via Duitsland, gebruikt voor China-Europa spoorgoederenvervoer.

Tsjechië
Spoorvervoer naar Tsjechië, met focus op Praag en Ceska Trebova, biedt intermodale verbindingen vanuit Rotterdam en Duisburg naar andere Tsjechische bestemmingen en Slowakije.

Turkije
De afstand tussen Nederland en Turkije via de weg is ruim 2.500 km. Een intermodale transportoplossing via het spoor is niet alleen duurzamer, maar ook veel efficiënter en betrouwbaarder.

Zweden
Intermodale terminals in Scandinavië, vooral in Zweden, zijn goed bereikbaar via treindiensten vanuit Duisburg, Nederland (Coevorden en Venlo) naar Malmö.

Duitsland
In 2021 was Duitsland de voornaamste bestemming voor Nederlandse goederentreinen. De goederenstroom per spoor groeide met 10,1% tot 17,7 miljoen ton, voornamelijk door kolen- en metaaltransport.

China
In 2019 waren meer dan 6,000 treinen actief tussen China en Europa, waardoor kostenbesparingen, kortere doorlooptijden en risicospreiding voor verladers en expediteurs mogelijk werden.

Zwitserland
Nederland heeft wekelijkse treindiensten, inclusief intermodaal transport en breakbulk, naar Zwitserland, met focus op Basel, Frenkendorf en Niederglatt.